Dk72 Aslında bebek kendi tercihini yapıyor bence. Benim ilk oğlumda hastanede izin vermediler kundağa sarmadım öyle alıştı. 10 gün önce ikinci bebeğimi kucağıma aldım bunda yapayım rahat uyusun dedim ama kollarını sarınca kıyameti koparıyor resmen. Bende kollarını dışarda bırakıp göğsünden aşağısını battaniyeyle sarıyorum. Oda ellerini yüzüne kapatıp öyle uyuyor sanırım öyle uyumayı seviyor 🤷🙂