Kızlar bısey dıcem bu yesıl damar soylentısıne ınanıyomusunuz? Etrafımdakı her kes eger erkek bebeyın olduysa ıkı kasının ortasında burnun ustundekı mesafede yesıl damar varsa arkasından gelen bebekde erkek oluyo cevremde 3 erkek cocugu olan aneler var her kes amma herkes aynı seyı soyluyo, oğlumda yesıl damar var sımdı 2 ıkıncı cocuga hamıleyım amma 2lı taramada doktor13 haftada kız dedı kendı doktorum bu haftalarda yanılma oluyo net 17 haftada gel soylıcem dedı amma Herkes dıyokı gorursun erkekdır Kafam karısdı sımdı