Ayca28 Arkadaşlar 14haftalık hamileyim. Sabah uyanırken şiddetli karın ağrım oluyor akşam saatlerinde de oluyor bazen göbek kısmında bu problemi yaşayanlar var mı aramızda
Cemrreedemirci Ayca28 suyu az içiyor olabilir misiniz? Doktorum az su içersen kasılman olur demişti. Hakikaten suyu arttırdım sabah sancılarım geçti. 14+1iz
Bebek-geliyor Ayca28 15+3 deyim plasenta ön tarafta olduğu için sürekli olarak kasık ağrısı oluyor bende.Doktorunuzla görüşün o sebebini söyler size.
mrvears Bende 11 haftalık hamileyim bazen gün içinde başlıyor ertesi sabah uyandığım da geçmiş oluyor. Mesela bu sabah ta ağrıyla uyandım bende bilmiyorum normal mi