Prenses23 Stres yapmayın, sakin olun Allah’ın izniyle herşey yolundadır inşallah ..Benim de aynı haftalardı o zamana kadar bebeğin yerini ağrı şeklinde hissediyordum en aşağıda yumurtalıklatın olduğu yerde.. Bi gece uyuyamadım ve hep ağrı vardı.. Biliyordum ki orada duruyor.. Sabahta doktor randevumuz vardı.. Sabaha karşı dalmışım bi uyandım ağrı gitmiş boşluk hissi, hiç bir belirti yok gibi.. Panik oldum.. Ablama mesaj attım bebek yok hiç birşey hissetmiyorum, ağrı kalmamış diye, hemen cevap yazdı; hep aynı yerde durmaz, artık yukarı çıkmıştır dedi.. Mantıklı geldi sakinleştim.. Ultrasonda hemşiremiz aynısını söyledi.. Bir baktım ki ilk gördüğümüz yerden daha yukarıya çıkmış.. Hatta annem ve kayınvalidem de öyle dediğimi duyunca çok güldüler bana😅 Nasılda vücudunu biliyor demişler.. Sizin de yukarıya doğru gezmeye çıkmtır.. Kendisi küçük şu an kesede ki yeri geniş, geziyor güzel annesi.. Hadi inşallah sağlıkla olsun 🤲🏻🧿♥️🌷