_Dyldrm Merhabalar göğüs için krem kullanmaya ne zaman başlanmali kimisi doğumdan önce başla yumusasin ki yara olmasın vs diyor 38. Haftadayim bu arada
Ebru-isil _Dyldrm ben doğumdan önce kullanmadım doğumdan sonra çok az kullanmıştım lansinoh marka idi ama onu bıraktım tahinin üzerindeki yağ bana iyi gelmişti alırsan da bence küçük al çünkü çok kullanılmıyor bir de hemen bitmeyen bi krem .
Deletedmom328 _Dyldrm bana doktorum 38. Haftada başlattı gümüş kapak ile beraber lansinoh sürmemi söyledi