Esross Arkadaşlar bebeğinizin hareketlerini ilk ne zaman hissettiniz birde sürekli tekrar ediyor mu hareketleri
Snszasla Esross 15.haftada başladım hissetmeye şimdi 20 haftalıgız gün içinde hissediyorum ama tabi her zamana olmuyor 🤗🐣
Zeyyno_ Esross 17.haftadan itibaren hissetmeye başladım ama ara sıra sıksık hareketleri yok şimdi fha belirgin hissediyorum dıştanda görülür şeklde 24+5🥰🧿🧿🥰🤲
Umutluuu annesivebebek 16. Haftada seğerme gibi hissetmeye başladım. 2.gebeliğim sayılır. Şimdi 18 haftalık olduk iyice hissediyorum ama çok sık değil en belirgin olanları.
Esross annesivebebek bnde 19-2 yim çok hafif bişey hissettim gibi ama ilk gebeliğim olduğu için bilemiyorum tabi
annesivebebek Umutluuu ikinci hamileliğin olduğu için daha erken haftalarda anlamış olabilirsin canım 🥰
Mugee09 Snszasla ya bende 20+4 olcam hala öyle bir şey hissettiğim yok çok üzülüyorm herkeste farklıymış ama bu haftada hissetmeyi bekliyrdum
annesivebebek Esross o hissettiğin miniğin hareketleridir işte canım ilk hamilelikte öyle oluyor ve geç hissediyormuşsun 🥰 34. Haftadayım bende bu zamanlara gelince çok daha iyi anlayacaksın inşallah 🙏🏻🧿🦋❤️🍒🌸
Minik1isi Esross ilk Gebeliğiniz ise 20-21.haftalara kadar hissetmemenin normal olduğunu söyledi benim doktorum endişe etmeyin
Esross Minik1isi evet ilk gebeliğim şimdi 20-2 im hissediyorum artık ya bazan bu bebimin hareketi mi diye tereddüt de kalıyorum ama ara ara oluyor o yüzden odur diyorum anca anca başladi paşam diyorum 😊😁
Deletedmom54 Esross 16.haftadan beri hissediyorum ama ara ara ve çok cılızdı Şimdi 20+2yim bazen karnımı hoplatiyor her gün hissediyorum 4 gündür