mervoss canım bende 37 haftalıkken sabah kahvaltıdan sonra midem bulantı biraz karnıma agrı girdi ve af edersiniz çıkardım sonra ertesi gün hastaneye gittim nst de sancı kasılma çıktı sonra doğumhaneye gönderdiler orda açıklığıma bakıldı 3 cm açıklık var Dedi yatış vermem lazım dedi yada istersen evde bekle sancının çoğalmasını dedi ben hissetmiyordum hiç bsey kusma da bebek döndüğü için ve açıklık olduğu için oluyormuş vücûd Doğuma hazırlıyormuş kendini neyse sonra tekrar gittiğim de sancım falan cıkmadı şimdi 38+3 haftalık oldum gelen giden yok galiba daha da gelmeye niyeti yok 😂🤷♀️🤷♀️