Arkadaşlar ben 23 haftalık oldum Allah’ın izni ile ama size bişey sormak istiyorum. Bende kansızlık çıktı vegaferon kan ilacı kullanıyorum ama tok karına aliyodum sanırım pek faydası olmadı tok karna. Ac alan var mı bu ilacı bebeğe zararı olur mu aç karına.