Kızlar bende elimi koyduğum da bazen kabarcık gibi hareketler oluyor bebek mıdır eminde olamıyorum 🤭🤭 birde karnımın sol tarafı daha şişkin duruyor bazenleri bazen de geçiyor normal görüntüsü oluyor . Hissettiğim yer de sol taraf acaba bebek toplanıyor da o mu ki 😊anlamadım