Ebru2403 Sabah akşam progestan kullanıyorum sabah vajinal yoldan atıyorum 1 buçuk saat falan yatiyorum ama kalktıgımda gezindigimde tortu tortu geri geliyor olanlar varmi
Ebru2403 MYstryy ben ilk defa bu sabah kullandım o yüzden bir bilgim yok sorim dedim bilenler veya doktoruna soranlar olmuştur diye
Sedaerat Bende kullanıyorum 20. Haftamdan beri 33 haftalik olucam inşallah 🤲 bende de oluyor normal o ihtiyacı olanı vücudun alıyor geri kalanını atıyor 😊
ogretmmenanne Ebru2403 Evet ben de günde 3 kez kullanıyorum yarım saat kalkmıyorum ama yine de tuvalette iç çamaşırımda tortu tortu görüyorum
Mugee09 Ebru2403 gece yatmadan kullanıyorum sabah uyandığımda da oluyr yani ne kadar yatarsanix yatın illaki oluyor , etkisini gosteriyordur umarım
Umutluuu Ebru2403 o kadar yatmanıza gerek yokki. Ben günde 3 kere kullanıyorum. 10-15 dk yatıyorum. Zaten her durumda fazlalığı dışarı atıyo.
ogretmmenanne Ebru2403 Sormadım ama fark ettiyseniz dışındaki kapsül gibi yerler geri geliyo. Gece yatarken koyduğumda bile saatler geçmesine rağmen sabah geliyorsa normal demek ki.. normal fitiller de öyle zaten. Çünkü orda gidecek yer yok ki çıkış noktası yok. Emilen emiliyo kalanı çıkıyo
Ozlmchngr zynb_ozkn ağız.yoluyla bazı kişilerde ciddi baş dönmesi yapıyor vajinal daha etkili diye biliyorum
Zeynep_cagdas Canım ben de yaklaşık 3 ay kullandım, ilacın bir kısmı ne kadar yatsanız da geri geliyor. Bu çok normal çünkü asıl ilaç kısmını vücut alıyor geri kalan erimeyen kısmı atılıyor. İyice ittiğinden emin ol gerisini merak etme.
Merveilkcan Ebru2403 Evet canım bende fitil olarak kullanıyorum öyle akıntı yapıyor normal yani korkma sakın