merve2009 aminn canım darısı sana olsun inşallah. Herkes stres yapma oluruna bırak derdi. Bende’demesi kolay’ derdim 😁 ama gerçekten öyleymiş. Ne zaman aklımdan çıkarttım oluruna bıraktım o zamanda oldu. Benim sağ kanalım tamamen kapalı solda da kısmi yapışıklık var imkansız gibi gelirdi. Rabbim ol dedikten sonra oluyomuş çok şükür 😌