Zaten korona bence gripten çok farklıdır. Nefes darlığı bile çektiriyormuş. Önce koku kaybı ve tat kaybını kaybediyormuşsun. Hep araştırdım aklıma takıldı. Ve çokta korktum ama bulaşması imkansız asla maskesiz çıkmadım. Ki sadece doktor için evden çıktım. Sürekli soğuk su içtim soğuk içecekler çünkü halsizliğim geçti sadece kuru boğaz ağrım oluyor.