balyanakoglum 22 haftalık hamileyim son zamanlarda fark ediyorum aşağı bölgede ani batmalar oluyor saniyelik. Gün içinde 5 10 defa oluyor. Bu erken doğum belirtisi mi 😔 sizde de oluyor muydu zonklama tarzı hemen geçiyor
Serifeisitmir balyanakoglum benimde o haftalarda vardı canım şu an hatta 26 haftaligiz doktoruma sorduğu da normal rahim büyüyor dedi anı kasik batmanları değil düzenli sancı varsa sorun demişti demişti bana
Aryaliya Hayır ben okumuştum internetten gelişen hormonlardan yazıyordu ama bilemiyorum bende de oldu aynısı