Aysesss Daha sonra doktora gittiğimde burun damarlarımın çatlak olduğunu öğrendim. Hamilelikle birlikte damarlar genişliyormuş, o sebepten de kanamalar olabiliyormuş. KBB’ye de gözüktüm. Damarları yaktılar bir daha kanama olmadı. Birde kan testi verdim. Pıhtılaşma zamanı diye bir şey yaptılar. Bir sıkıntı yoktur ama yine de doktorunuzu bu durumdan haberdar edin. 🙏🏻