bgmbykl seni çok iyi anlıyorum canım. Şimdi ben böyle konularda hassas olduğum için eczacima hülya kayhan in yağ karışımını hazırlattim, hem cilt hemde vücut catkaklarini önlemek için. Bu kreme göre coook çok daha doğal. Ayrıca göz kremine bile gerek yok. Gelelim krem kullanma sürecine. Farkında olmadan bende bir süre kullandım ve eczacim “bu kremlerin hiçbirisi kan dolaşımına katılmaz, zaten katılacak kadar güçlü olsa sadece kremlerle cildimiz mükemmel olurdu. Ama sen yine de doğal şeyler kullan kendini daha güvende hissedersin” dedi. Açıkçası mantıklı da geldi bana. Ama bırak tatlım ve sana söylediğim yağ markasını satan eczane bul ve uçucu yağ içermeden sabit yağlarla sana karışım hazırlasın 👍👍