Aliyecapa benmmkızımda 38. Haftada 3tur vardı ozaman bile sezeryan demedi doktorum denicez nerden dolanık olduğunu görmedm için bişi diyemem dedi. 39 da 2 ye düştü 40ta 1e düştü 41i bekleyelm dedi doktor açılmam yoktu ben sabredemedm bir tur kordonla normal doğum yaptım.