Biz 30. Haftamıza girdik geçen organik boyayla boyadım hiç sıkıntı olmadı. Kokusuzdu boya, kaşıntı falanda yapmadı hiçbirşey olmadı. Gratisten green threrapy diye bir markaydı ama tabi beyazları normal boyalar gibi tamamen kapatmıyor yine de ben memnun kaldım. Kaç aydır beyaz saçlarımla geziyordum ama sprey boya vardı lorealin beyaz yerlere diplere gelmeyecek şekilde sıkıp gezmeye vs. Yerlere gidiyordum onunda bir zararı yoktu zaten çok az sıkıyordum.