canankahraman ayın 16sında adet gördüm 27 sinde test yaptım pozitifti ama lekelenmelerim var 3 kere test yaptım hepsi pozitif sizce bu neden dolayı yaşayıp hamile olanlar?
Heyecandorukta canankahraman Yerleşme kanamasıdır, normal. Pztesi kan testi de yaptırıp bir doktora gidebilirsiniz. Hayırlı olsun 🐥🙂
Sahraa canankahraman kan tahlili verin kanda net belli olacaktır ondan sonra doktorunuzla görüşürsünüz Allah korusun düşük riskiniz varsa ona göre bir yol izlersiniz doktorunuzla
132025 canankahraman ya kimyasal gebeliktir yada düşük yapıyosundur 2 günde bi kan ver değerlerinden anlaşılır geçen hafta bende yaşadım düşük yaptım
canankahraman Heyecandorukta bi.kac gun.once hafif lekelenme vardi simdi.ise biraz fazlalasti kanamam ?
Hashasim2020 Canım kanama iyi birşey değil Allah korusun kimyasala bile dönebilir bir an önce doktora gitmelisin hem kan ver beta yüksekse ultrasonda kesen gözükür belki ona göre bir yol izlersin gerekirse Progestan falan yazar doktorun
canankahraman Hashasim2020 doktora gittik ultrasonda bisry cikmadi kan ver dedi erdik sonuc bir hafta sonra cikacakmis.😐
Hashasim2020 canankahraman o zaman kese daha oluşmamıştır kan değerine bakıp ilaç verir belki ama bir hadta çok değil mi canım ya sağlık ocaklarında falan verimde de ertesi gün çıkıyor özellerde 2 saat sonra çıkıyor ben ilkinde devlet hastanesi acilde verdim 1 saat sonra çıktı senin niye bir hafta ki
1402ht canankahraman sonuç 2 saatte yada bir günde belli olabilcek bişe neden böyle bişe demişler başka bir hastaneye gidin beklemeden
Betulll11 canankahraman Ne kadar saçma. Öğleden sonra hadi en geç ertesi gün çıkması lazım. Millet 2 günde bir kan verip HCG artışına bakıyor. Ben olsam yarın başka yerde bidaha verirdim kan.
canankahraman Hashasim2020 ozele gittik korana nedeniyle devlete gitmek.istemedik belki o yuzdendi saglik ocagi carsamba gunu kan alip.persembe sonuc cikiyo saglik ocaginada verebilirim carsamba gunu
canankahraman Hashasim2020 bide doktora gitmeden lekelenmem.vardi ultrason cekti sonra kanamam cogaldi
132025 canankahraman ilk kaybım Mart’ta oldu 8 haftalıkken kalbi durdu bu kaybettiğimde 5 haftalıktı doktora gittim nokta kadar keseyi gördü sıkıntı yoktu 3 gün sonra kan geldi tekrar gittim kese bozulmuştu ertesi gün başka doktora gittim düşük yapıyosun dedi geçen hafta çarşamba düşürdüm genetik bölümüne gidip testlerimi yaptırılan tekrar yaşamak istemiyorum aynı şeyi