Hanımlar bu gece bir uyandım heryerim ıslak acaba suyummu geldi yoksa çok su içmekten ayıptır söylemesi ıslatmışmıyım 38 haftaya giricem ben buzamana kadar öyle bişe olmadı çünkü tualetim zaten baskı yapıtıgı için hemen kalkıyorumdum bu gece hiç bişe hissetmedim bi baktım heryerim ıslak kalktım değiştirdim sabah aklıma geldı ya bu benim suyumsa sizce nedir yardımcı olurmusunuz aranızda böle olan varmı 🤦🏼♀️🙈