NagihanAfra bende de vardı o haftalar ağrılar. Şimdi 28. Haftadayım geçti. Bebek büyüdükçe bize agrı yapması normal. Ağır iş yapma soluna yat dinlen bide mutlaka karnını ört uzanırken uyurken. Ben sıcak tutmaya başladıkça bel kısmımı ağrılarım hafiflemeye başlamıştı