Selin_34 Kızlar vallahi dayanamıyorum artık kayısı yiyorum , incir yiyorum , kayısı meyve suyu içiyorum banamısın demiyor çok kötü oluyorum. şimdi zeytinyağıda içtim İnşallah iyi gelir siz neler öneriyorsunuz ☹️
Minikjelibonum Selin_34 hiç biri çözüm değil ben ileri derece kabızım duphalac flan hikaye. En güzeli magnesie calcine kesinlikle
Meriwa Selin_34 ben komposto yedim kayısı yeni doğum yaptım 3 gün korkudan çıkamadım 😄 bide bende neskafe içince wc ye çıkarıyor bünyenize bakın bi ne yiyip dokunuyordu onu bulun bence
Deletedmom424 Selin_34 valla bende hep zeytinyağlı ılık su içerdim. Akşamdan ılıksuya kayısı koyup sabah ilk kalkınca onu içip posasını yerdim. Ama olmayınca olmuyordu 😕 armut tüket canım bak dolaptan çıkmış soğuk bir armutu akşam ye sabah tuvalettesin. Gün içinde de ye çok güzel çıkarıyor tuvalete
Beneklikedi Selin_34 incir yemeyin ters etki yaratabiliyor. Bizim bi tanıdıkta olmuştu. Dr inciri yasakladı. Kayısı (kuru veya yaş) günde 4-5 tane, 1-2 bardak kefir ve aktiva yiyiyin. İyi gelecektir. 👍🏻👍🏻 Geçmiş olsun
Zeysal Minikjelibonum nasıl kullanıyorsun canım aynı zamanda başka bir magnezyum hapı kullanıyor Muş’un ?
Gzmrt Bende olmuştum kötüydüm doktorum lavman verdi daha sonra magnesie kullandım kabızlık hamilelikte iyi değil atlatmamız lazım dedi magnesie günde üç kezdi ama ben akşam yatmadan alıp sabah çok rahat çıkıyordum. mutlaka doktoruna danış seni güzel yönlendireceğine eminim.
Selin_34 Hepinize çok teşekkür ederim hepinizin tavsiylerini dinleyeceğim❤️ Umarım biran önce kurtulurum☹️
Minikjelibonum Zeysal yok magnezyum vermedi henüz. Çok işe yarıyor magnesie benim için ilacların içinde en iyisi oldu. Gece yatmadan su bardağına 1 veya 2 çay kaşığı koyup içiyorum. Sabaha zaten wc çıkma istediyle uyanıyon🤭 ben baya kronik kabızım o yüzden iki çay kaşığı koyuyorum ama sen önce bir çay kaşığı dene sonra yeterli gelmezse iki yaparsın