zeyneparacii 17. Haftada başladım ben de hissetmeye. Ama henüz oturarak ve ayakta hissetmeniz mümkün değil. Ben uzanıyorum çıplak tene ellerimi koyuyordum karnıma. Miniğim içerden başlıyordu vurmaya ufak ufak 😊 Zaten hem ellerinizde hem içerden hissediyorsunuz. Zamanla o minik vurmalar kuvvetli tekmelere dönüyor 😄🥰