Kızlar 1 haftadır geceleri dayanılmaz bir ağrıyla uyanıyorum. Soluma yatıyorum daha sağlıklı olduğu için, gece kalkıyorum sol kolum el parmaklarına kadar uyuşmuş şişmiş gibi ve şiddetli ağrı oluyor kıvrandırıyor resmen 😔 10 gün önce tetanoz olmuştum onunla alakası yoktur değil mi niye oluyor acaba başına gelen var mı ?