Nzehra4654 yok bisey demedi kırmızı kan olmadığı için korkulcak bisey yok dedi zaten ultrasonla baktı içerde kanama yok herşey normal güzel gidiyo dedi eşimle ugusmazligimiz var kan uyuşmazlığı iğnesi vurundum bir tane daha sonra bi tanede progestan iğnesi vurundum sonra hap verdi bi kutusunu ağızdan kullandım işte anca vajinal yola geçtim