DiplomaliEvHanimi Bizde Aralığın ortalarında doğucaz İnşallah 🥰🥰🤲Ben en ucuz bebek marketten aldım bide başka bi sayfadan diğer sayfadan aldığm ürünler en ucuz marketten aldığımdan dha iyiydi dha uygundu onun haricinde herhangi bir sayfadan ürün almadım dha
Aldıklarım
-4tane sıfır kol zıbın
-3tane uzun kol zıbın
-3adet patikli alt
-3adet çorap
-4tane tulum
-5-6tane alt üst takım 3-6ay
-2tane 3lü takım
-2tane 5li takım hastane çıkışı
1tane Kalın battaniye
-1tane penye battaniye
-Kundak
-Ay, yıldız, Bulut yastık
-Pazen battaniye
-Burgu battaniye (kendim ördüm)
-2tane patik ve atkı (kendim ördüm)
Şimdilik bu kadar sanırım Aldıklarım hepsini intten aldım gayet memnunum çok güzeller 🥰🥰🧿🧿🤲❤️🥰🤲🧿❤️