SerapSzk Merhaba. Ben laboratuvar calisaniyim. Oyle durumda Nifty testine yönlendiriyor doktorlar. 1 tüp kan aliniyor. Sonucu en cok 1 bucuk haftada cikiyor. Bazi doktorlar da amniyosentezi tercih ediyor. O da hemen hemen ayni zamanda , bazen de daha erken sonuclanior. Gecmis olsun. Bir problem cikmayacak insallah, Allah saflikla kucaginiza almayi nasip etsin 🙏