merhaba guzel anneler yakin zamanda dogum yapaniniz varmi hastane bana uzak ama arabamiz var hastanenin dogumu iyiyse orayi dusunuyorum tuzla da oturuyorum ama burda nirmal dogum yok simdilik sezeryan dediler ozelde yapicam o yuzden ozelede para vermek istemitorum yapan varmi acaba