Ozzzz Benim henüz erken 36 haftalık hamileyim ama birkaç gündür benim de ağrılarım oluyor ancak çok geçici. Ben ağrılarımı üşütmeye bağlıyorum; çünkü cam açık uyuyorum gece üstümde açılıyor bazen eşim arada üstümü kapatsa da ben yine açıyorum. Sonrasında bu sıkıntı oluyor. Ancak sizinki o nedene bağlı değilse; genelde burada okuduğum kadarıyla doğum belirtisi olarak görüyorlar. Ancak hemen gelmiyormuş bazen 1 haftayı bulan oluyordu.