Burcuyyy Arkadaşlar 29 temmuzda doğum yaptım bir aynı geçti iki tane sağ tarafta dikiş hala erimedi birinin bi tarafı çıktı diğer taraf duruyo bu kadar uzun sürede kaybolması gerekmiyormuydu bilgisi olan yazabilir mi lütfen
Sermec27 Burcuyyy yapıştırma mı sezeryan oldu yoksa dikiş mi ben 6 ay önce sezeryan oldum yani tabi ilk başlarda böyle o cizgi baya belliydi ama sanki su an o cizgi yok gibi dediğiniz sey olmadı bende
Naren1 Burcuyyy bildiğim kadarıyla yapıştırma olsada bir ip oluyor canım arkadaşımınki öyle oldu çünkü doktora gidip aldırdı
Burcuyyy kbrMEVA 15 eylül ta kadın doğum kontrolüm var ona kada beklesem mi bilmiyorum dikişlerim de çok ağrı yapıyor bıçak gibi 3 gündür böbreklerim belim kasığım ağrıyor neden oldu bilmiyorum dayanamıyorum üşütmüş olabilirmiyim bilgşbşz varmı
kbrMEVA Burcuyyy büyük ihtimalle usutmussunuz elinizden geldiğinde aysginizdan çorap eksitmeyin yeni doğum yaptınız çünkü heran rahatsız olabilirsiniz sıcak tutmaya çalışın kenfinizi
Burcuyyy Naren1 kendiliğinden düşüncek diye bekliyordum bende onunda bir ay kaldımı öyle benimde gitmem gerekiyormu ki
Burcuyyy kbrMEVA aynen sanırım biraz dikkat etmedim ayağımda hep çorap var di ama üzerim inceydi sıcak su torbası falan biraz geçirdi
Naren1 Burcuyyy bir ay geç 10 gün sonra gitmişti arkadaşım doktor gel demişti canım misine gibidir erimez seninde öylemi bilmiyorum beyaz misine gibi bi ucdan bi ucadır
Naren1 Burcuyyy arkadaşım hiç hissetmedim dedi canım Allahın izniyle bişey olmaz o kadar sezeryanı atlatmışsın o neki senin için ☺️☺️