Eda_Durak19 Hamişlerim iyi geceler ya hamileliğimin başından beri bi sıkıntı var sürekli sola yatmak saga ve sırt üstü yatınca bebege bise olacak hissi 😴 hep nette o yönde yazılar okuyorum 27. hafta dayım bilen varsa söylesin ben nasıl yatcam yaa 😪😪😪
Gelecektenbirgun Eda_Durak19 ben 36 hastalığım istediğim şekil yatıyorum sıkıntı yaşamadım ilk gebelıgımdede yatmıştım hafta yüz üstü en rahat uyudugum şekil ama herkesin bir olmaya bilir sıkıntı yaratabilir bilemiyorum
yigitalpinannesi40 Bende 27. Haftadayım hem sağa hem sola yatıyorum bazen kendimi sırt üstü uyurken buluyorum. Vücudunuz hangi pozisyon da rahat ediyorsa ona göre ayarlıyor zaten kendini uyku da sen engel olamazsın 😊Korkma o kadar nasıl rahat ediyorsan öyle uyu
ppoortakalll uykunun kıymetini bilin rahat olun hiçbir sıkıntı olmaz sağ sol sadece yüzüstü yatmayın bir de sırtüstü yatma süresini kısa tutun ama uykunun tadını çıkarın ben 1 aylık anne olarak şu an keşke uyusam 🤣