Kızlar merhaba iki gün önce spinal sezeryan oldum çok şükür şimdi iyiyim evdeyim bel ağrılarım var ameliyat yerim çok acımıyor yürümek çok iyi geliyor doktorum oksapar iğne vermiş sezeryandan sonra kullanan var mı acaba sağlık ocağına gitsem yaparlar mı neden vermiş bı bilgide alamadım Doktorumdan kafam karıştı biraz