36+3 olduk 33.haftada erken doğum riski atlattık. Şuana kadar hep gelişimi bir hafta önce deniyordu 35 haftada bel çevresi ince dediler 9 gün de sadece 100gram aldı, 37.haftada duruma gore sezeryanla alacaklar bu durumu yaşayan var mı, endişelenecek bie durum mu? Doğunca gelişimi normal seyreder mı acaba