Nilin_annesi 19+4 günlük hamilelik sürecim sanki çok yavaş bitmiyor günler çok uzuyor… sayılı gün çabuk geçer mişşşş… sabırsızlanıyorum her doktor randevusunda büyüdüğünü görsemde kavuşmamıza uzun yıllar varmış gibi hissediyorum…
Aloneanqel Nilin_annesi canım kendini sıkma bu kadar. Allah korusun gebelikle ilgili bir sağlık problemin yoksa rahat ol. Bende şeker guatr enfeksiyon ne ararsan var. Gebeliğim sağlıklı bir anne adayına göre hiç de güzel geçmiyor mesela. Aç kalıyorum sofradan kalkarken canım birşey istiyor giyemiyorum yasak 🙁 Bende çabuk geçse zaman hem bebek rahat etse hem de ben rahat etsem diyorum. Ama senin sağlık problemin yoksa gerçekten tadını çıkar 🤗❤️ Düşündükçe delirecek gibi oluyor insan
Gelecektenbirgun Nilin_annesi o günler cabuk geçiyor da hele son haftalar geçmek bilmiyor 36.haftalık olduk ama zaman durdu son 28 gösteriyor ama yıl gıbı
Nilin_annesi Aloneanqel haklısınız. Sizede çok geçmiş olsun inşallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız mutlu serüven mutlu biter
Nilin_annesi Gelecektenbirgun nasıl oluyor sanırım annelik yapmak için sabırsızlanıyoruz zamanda geçmiyor.. 🥰