Merveozden 33 haftalık hamileyim. Bebeğim karnımın alt tarafından böyle kalp atışı gibi hıçkırık gibi bi tık tık tık diye tepki veriyor korkuyorum acaba bişey mi oldu? Bugün 3 kere yaptı bunu uzun sürmüyor ama yine de korkuyorum 😒
HtcGB Aynı şey mi acaba bilmiyorum ama benim oğlan da karnımın alt tarafına pıt pıt vuruyor. Ama hemen geçmiyor desem yeridir. Ya orayı dürtüyorum ya yürüyorum ya da pozisyon değiştiriyorum.😬İnsan bi ürküyor tabiiii🙄