Funda007 bende 9 haftalık gebe iken gebelik şekeri görüldü. Normal şekerim hiç yoktu gebelikten önce dipdiri sağlıklıydım elhamdulillah. Şimdi yok yok. 9. Hafta da şeker yüklemesi yaptırmak zorunda kaldım. İnsülin + diyet uyguluyorum. Hazır gıdalar, tatlılar, 3 beyaz kesinlikle yasak. Bence yaptır tavsiye ederim. Aklın rahat olur. Bende doktor gerek gördü şeker yüklemesini hemde 8. haftada diye doktor değiştim, gittiğim de beklemeden hemen yaptırdı ertesi gün zaten