Bende o hastaneye gdiyorm. Yani 2 defa gittim ümit özekici ye. Ama gidince 1 saat sıra bekliyorm ve telefondan ulaşmak çok zor. Onun için aynı hastanede başka doktorla devam etmek istiyorm. Hatta bgn randevu alacağım bu hafta için ama hangi doktoru seçsem kararsızım. Erdin hoca direk sezeryan yanlısı olduğu için istemiyorm. Onur hocaya gitmeyi düşünüyorm. Sizin bir fikriniz var mı onla ilgili? Bir de sizde gidince bekliyor musunz