Sydabskrt Bir postta hurmayı okumuştum bulaamdim tam olarak ne için yiyorduk ve ne zman başlıyorduk kızlar
Seymaaygzz Sydabskrt Doğumu kolaylaştırır canm abartmadan 2 yada3 tane günlük yemek gerekiyormuş. 36. Haftanın sonlarına doğru başla bence az kalmış doğumuna
Kapalikutu Sydabskrt 36.haftada başlanıyor ama tek sayılarda yemek gerekiyormuş. Doğumu kolaylaştırdığı söyleniyor.