Hiç bir devlet hastanesi isteğe bağlı sezeryan yapmıyor bu sağlık bakanın genelgesi benim.kuzenim 2 gün normal doğuramadı her sanciyi verdiler kıza yine olmadı zorla yapildi tabi o 2 günlük dilimde.kiz.maf oldu hatta artık 1 gün geçti diye sezeryan yapmıyorlar diye özel.hastene bakıyoruz özeller kabul etmedi sorumluluk almayız dediler oyizden devlet yapmıyor son aşamaya kadar sezeryan