Kizlar bugün hayatimda ilk defa hemoroid memesi olustugunu farkettim. Yani disinda nohut kadar bir sey olmus. Ama hic kabizlik, kanama vs sorunum da olmadi. Nasil, neden oldu hic anlamadim o yüzden. Cok sukur su an icin bir agri, sizi yapmadi ama canimi da sıktı bu durum. Kendiliginden gecme olasiligi var mi bu sisligin acaba bilen, basina gelen var mi