36+4 üm Kızlar ben sezeryan olacagım ınsallah ve randevu tarıhı 23 .09 ınsallah ama 22.09 da anestezi doktoru ıle gorusmemız var sımdi benım doktorum bana bebegın kanala gırmıs dedi sorum su suyum gelırse hastaneye gıdeceksın hemen dedı doktor oyle olsa gıtsem yınede sezeryan oluyormu ılk gebelıgım ve cok korkuyorum da