Busez663 merhaba canim, bende suanda 39+4 oldum. 4 gün önce kontrolum vardi ve bebegim 3800 dü. Catı muayenesinde ve gidisata gore normal dogum bekliyorduk ama benimde hic acilmam ve sancim yok. Doktor 40. Hafta sonunda goreyim ama 4 kiloyi gecicek ve normal dogum cok zorlar ben önermem senin tercihin dedi. Ki ben hep normal istiyordum.
idrar torbasi sarkmasi ileride idrar kacirmalar, doğum esnasinDa bagirsak yirtilmalari yada kesilerin olusu flan bir cok neden saydi ilk bebegim oldugu icin bunca seye gerek yok istersen ogune kadar bebek gelmezse sezaryan dusunelim artik dedi. 😔