Leyli0556 valla bende cok arastırdm cnm owli cok kalın kaba duruyor dediler yamuna da cok pahalı geldi ayrıca dogum anında ne olacagını bilemeyiz acil sezeryana alınırsam sonrasında korse de takamam diye düsündm en kötü ihtimal dogumdan sonra alırım yda çarşaf sararım diye düsünüyordm… deneme amaçlı Bime cuma günü gelen korseden aldım bende kullanamazsam en azndan parası üzülecegim bir miktar degil hemde kaliteli duruyor bulabilirsen denemeye deger