Merhabalar programa göre 8 haftalık hamileyim yani Ağustos 4 de regl olmam gerekti olmadım muhtemelen 20 temmuz yumurtlama günü oluyo dün doktora gittim ve kalp atışını duymadım doktor ben çok az 2 kere duydum ama tam değil dedi net bi bilgi için 2 hafta sonra gel dedi bir oğlum var umarım kalp atışını duyarım benimle aynı olan anneler kalp atışı ne zaman duydunuz veya duydunuz mu ?