Prensesimm77 hic korkma doktorlar ebeler biliyor senin tup mide ameliyatli oldugunu devlette bile yapsan surekli soruyorlar ki bende devlette yaptim bana oyle bi bastirdiki kirildi kaburgam dedim ama asla mideyle alakasi yok bideyle isleri yoklar mideye bastirsa normal insanda zarar gorur aha digorim size iste 7 cm iken girdim 13 cm olmasi gerekirken cok sukur ne patlama oldu ne bisey he bide cok boyle kafanizda yer ettiyse doktorunuza da danisin oda bisey olmaz normal dogum yaparsin der