Topraginannesi1 Mry02 gebelikten sonra olunca bakmayabiliyorlar bebekle alakalı olmucagini düşünüyor olabilir
Topraginannesi1 Mucizelerim2020 mantar gibi değil etinin içine içine kaşınıyor ayakkabı giyersinde terler ayağın birden kaşınır ya tatlı tatlı onun devamlı olanıni düşün şiddetli ve tatlı kaşınıyor yarada olmuyo
Nidaabaserr Topraginannesi1 aynı durumu bende yaşadım 1 hafta önce ne yaptıysam geçmiyordu karaciğer testlerime bakıldı çok şükür normal çıktı doktorum dermatolojiye yönlendirdi. Hamilelikte oluşan egzama dedi krem verdi ve rahatladım belki sende de öyle olabilir. Geçmiş olsun 🙏🏻
pelu Topraginannesi1 canım bende de oldu kaşıntı…eğer cildinde kabartı vs yoksa ama kaşınıyorsa karaciğer-safra kaynaklı ama kabartı varsa ya pupp yada ürtiker oluyor.yinede mutlaka önce kan vermelisin,bakılmalı ona göre tedavi uygulanıyor.eğer karaciğer değilse kortizonlu krem başlıyorlar vs…
Handelina06 Aynı dert bende de özellikle gece kaşınıyor. Deliriyorum uykular haram oldu. Soğuk su yıkayınca iyi geliyor. Kan değerlerim normal çıktı. Bol bol limonlu iç dedi doktor bide eczaneden krem aldım. İyi fena değil şuanda. 37+5
Masalela Topraginannesi1 merhaba Yaklaşık 15 gündür pupp denilen hastalıkla uğraşıyorum ne krem ne ilaç hiçbirşey fayda etmedi. Ardıç katrani sabununu deneyebilirsin kaşıntılarımı rahatlatti
Cucu2015 Topraginannesi1 karaciğer enzimlerine ve safra asitine mutlaka baktırın. Bende de kaşıntı var testler temiz çıktı ama özellikle el ve ayakta kaşıntı varsa kolestaz olabilir. Mutlaka bakılması gerekir
Nidaabaserr Topraginannesi1 ben aç karına gitmedim kaşıntım çok artınca direk gittim toktum zaten açlık tokluk farketmez ☺️
Masalela Topraginannesi1 göbek bölgesinden başlayıp 1 gün içinde tüm vücudumu saran döküntülü kasinti. Gebelik de pupp diye google de aratırsanız görürsünüz.
Masalela Topraginannesi1 döküntülü bir kaşintiydi canım hala gecmedi😊 sadece hafifledi birazcık buna şükür 🙏 tek çaresi doğum dedi 31 haftadayız.
Cucu2015 Topraginannesi1 inşallah çıkmaz hemen kan testi yaptırın yarın. Gebeliğe bağlı da kaşıntı olabiliyormuş benimki öyleymiş. İnşallah sizinki de öyledir