Aynı sorunu iki gebeliğimde de yaşadım. İlk genelikten sonra doktora gittim bel fıtığı başlangıcı dedi egzersizle geçti. Şimdi ikinci gebelikte yine aynı sorun var. Fakat yattığım yer çok etkiliyor. Ortopedik yatakta ağrım çok azalıyor. Ama gün içinde kanepeye uzanırsam neredeyse kalkamıyorum.