kızlar adetime bir gün var sağ kasığımda sürekli ağrı batma oluyordu hatta her an adet olacakmisim gibi belime vuruyordu kaç gündür az önce wcye gittim kan geldi ama kahverengi akıntı ile beraber ve adetime birgün var bu ay ilk defa klomen ve catlatma iğnesi kullandım ama birgün ilişki oldu o yüzden pek umutlu değilim ama adetim düzenli benim 1 eylülde olmam gerekiyordu şimdi niye oldum ilac yapar mı böyle bir şey ya da adet mi acaba bu ?🤔