Kızlar öncelikle benn 30 hafta 2gunluk hamileyim bebeğimin karaciğeri normallinddenn büyükmüş ve takip isstedoo doktor bazı tahliller yapıldı d vitaminim düşük ciktii bunun iccin takviye edici ilaç onerdi zentiyus ismi ilacı bu sabaah içtim fakaat aksamm üzeri karnım surekkli ağrıyor terletiyor beni aggrisii ishal de olmusuum fakat sık sık tuvalete çıkmıyorum bu sancı ishaldenmi yoksa bebekten mi korkuyorum yardim edin sezaryen doğum yapmistim dahaa once ara ara ağrı oluyor soonra kesiliyor