Herkese günaydın 😊 16. Haftamızdayız birkaç gündür sol kasığımda derinden gelen zonklama gibi tam emin olamadığım birşey hissediyorum beni rahatsız eden türde bir ağrı değil gün içerisinde birkaç kez oluyor ve yaklaşık 1 dakika gibi kısa sürüp geçiyor. Bebeğim de sol tarafta o taraftan gelen zonklama olunca (zonklama mı ondan da emin değilim değişik birşey 😁) kafamda soru işaretleri oluştu. Yarın kontrolüm var ama durumun ne olduğunu da merak ediyorum. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?