Dygygn Kızlar dün betahgcm 1107 dün lekelenme şikayetiyle gittim. Ama bugün az önce kanama başladı yarın tatil doktor yok me yapabilirim bana yardımcı olun lütfen 5. Haftaya yeni girdim sabahtan beri hep kahverengiydi biranda kızmızıya döndü :((
Huri54 Dygygn panik yapma şiddetli sancı olmadıkça bel ağrısı kasık ağrısı bekle ancak bu belirtiler olursa acile görün ..
Balbocegi_ Dygygn gitmedim yapsaydim keske demektense gitmek dahi iyi vence gitsem mi diye sorna bile
Dygygn Huri54 belimde hafif ağrı var ama şiddetli değil ama kasığım da yok acile gitmek çözüm olur mu ki ??
Dygygn Bgmky acile gitsem ne yaparlar ki dün gittim kadın doğumcuya yönlendirdi oda takip edeceğiz dedi ama şimdi durdurabilirler mi bilmiyorum ki 😞
Huri54 Dygygn benim olsa rahat edemezdim bence git acile en azından müdahale ederler kan değerlerine bakarlar belki sorun yoktur Protestan hapı verir bilemiyorum inşallah sorun yoktur sağlıklıdır bebeğin canım benim 🤲🤲🤲
Nur5495 Dygygn acile gidin kan verin doktor eğer beta hcg düşüyorsa yapabilecek bir şey yok demişti ama düşmüyorsa ilaç verir
Dygygn Nur5495 tamam o zaman betahgc ile durumum anlaşılır çok saol gideyim en iyisi 🥺 allah razı olsun insanın beyni duruyor böyle anlarda
DamlaNur29 Dygygn hemen doktora gitmelisiniz iğne yapıyolar düşük önleyici kan da verirsin yükseliyormu diye canım bende gittim hemen kanamam olduğunda
izmirlih35 Dygygn acilde kadın doğum doktoru olur devlette .Özelde de arayıp getiriyorlar . Acile gidin pruloton falan yaparlar.
MYstryy izmirlih35 keske burdaki devlettede olsa acilde kadin doğumcu malesef burda yok. 2 defa rahatsizlanfm gece gittm sakir sakir kanaman olmadigi surece ve dogumda bebek olme riski olmadgi surece gelmiyolarmis.
MYstryy Dygygn hemen acile git igne yaparlar ilac verrlee belki yatis yaparlar. Dusukse onlenebilir belki ihmal etme.
izmirlih35 MYstryy valla ben küçük şehirde yaşıyorum burda bile var sizin hangi şehir 🤷♀️ Nasıl koymazlar ya kadın doğımcu acile bu önemli bir şey 🥴 eğer özel varsa orayı arayın getiriyorlar doktorları